• وبلاگ : دل نوشته هاي يک سرباز
  • يادداشت : حمايت از مصر يا فرصتي براي اغتشاش ؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + hosein 

    جناب احديان عزيز گويا شما درست متوجه موضوعات نشده اي و يا اينگه مانند بسياري از افراد متعصب جامعه خودت را به نديدن زده اي!

    برادر عزيز: اولا اگر معترضان به نتيجه انتخابات ؛ اکنون معترض به حکومت هستند (به قول شما ضد انقلاب شده اند) به خاطر رفع موضوع تقلب نبوده بلکه به خاطر عملکرد سياه بخشي از حاکميت بود : به اين شکل که از يک طرف به قلع و قمع افراد بيگناه پرداختند و از سوي ديگر خود را مبرا دانسته و اين جنايات را به گروههاي ضد انقلاب و حتي خود معترضان نسبت دادند درحاليکه تقريبا همه معترضان موضوع را فهميدند و متوجه شدند که اشکال از تقلب نيست بلکه اشکال اصلي دروغ و کلک است..... (تقريبا شبيه کاري که الان در ليبي دارد صورت مي گيرد)

    ثانيا هيچ يک از آنهايي که اين روزها معترض هستند ضد انقلاب نمي باشند حتي خود من هم که اينقدر ناراحتم انقلاب را قبول دارم و کشور و ملت و دينم را دوست دارم . بلکه اين ادعاي مضحک و کذبي است که برخي براي حفظ قدرتشان مي خواهند کلاه سر ملت بگذلرند. (و با مطالعه سرمقاله هاي شما درميابم که ظاهرا تا حدودي هم موفق بوده اند!)

    ثالثا چطور نفهميديد که از تعداد معترضان به هيچ عنوان کم نشده بلکه به خاطر سرکوب شديد چنگيزي و از ترس جانشان ساکت شده اند. عجيب است که برخي از افراد فکر مي کنند هرچه بگويند مردم باور ميکنند.

    برادرم ؛ درست است که سانسور شديد و اختناق وجود دارد ولي بخدا همه مردم سرشان توي آخور نيست و خيلي ها هستند که اين دروغها را مي فهمند.( و مکرو و مکرالله ولله خيرالماکرين)


    به قول حداد عادل: آخه مگه مي شه يه عده که شعار مرگ بر فلسطين مي دن بيان حامي مردمي بشن که بزرگترين درخواستشون قطع رابطه با اسرائيل و کمک به فلسطينه؟!!
    + عرفان 
    فکر مي کنيد توجيه کره شمالي بر اي عدم مجوز چيست
    + عرفان 
    توهم اغتشاش حمايت که توجيه نمي خواهد
    + كوروش 

    shoma kone khodetono negah darid lazem nist be mardome mesr khat bedid

    bejaye on tosife khodeton minevshtid (yek mardom kosh yek moft khor

    yek haram zade