• وبلاگ : دل نوشته هاي يک سرباز
  • يادداشت : پزشک متخصص و مهندس عمران فرهنگ ما کيست ؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 19 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + سيامك 

    يك خبر داغ : مهدي موعود يا مهدي موهوم كه تازي از داخل چاه فاضلاب بعد از هزار سال در آمده بود توسط نيروهاي جان بركف دستگير و به جرم شرب زياد از مدفوعات فاضلاب به اعدام محكوم شد و اينك مشروح اخبار:

    در ادامه طرح برخورد با مدعي امامت يا ارتباط با امام مهدي در قم که تعداد آن‌ها در سه سال اخير افزايش قابل ملاحظه‌اي داشته است، حکم اعدام «عليرضا پيغان» يکي از مشهورترين اين مدعيان صادر شد.

    به گزارش شبكه خبر مسيحيان فارسي زبان به نقل از شهاب‌نيوز در ادامه طرح تشديد برخورد با مدعيان امامت يا ارتباط با امام زمان (امام غايب مسلمانان) در شهر مذهبي قم، حکم اعدام «عليرضا پيغان» صادر شد. عليرضا پيغان ادعا مي‌کرد امام دوازدهم است و با شيادي و كلاهبرداري تعداد قابل ملاحظه‌اي از افراد ناآگاه و عامي را تحت تاثير قرار داده بود. وي به سمت جمكران نماز مي‌خواند و کتابي ??? صفحه‌اي تحت عنوان «القائم» را سر هم کرده بود که تعدادي از مراجع تقليد پس از ملاحظه اين کتاب، حکم «ارتداد» وي را صادر کرده‌ و او را «مفسد في الارض» دانستند. پيغان پس از دستگيري ادعاي خود را پس گرفت و به شيادي اعتراف کرد، با اين حال چندي بعد در زندان مجدداً بر سر ادعاي قبلي خود بازگشت. او مدعي بود كه امام زمان از دنيا رفته و محل دفن ايشان جمكران است و به همين دليل ما بايد قبله خود را ‏به سمت آن مسجد تغيير دهيم.!

    حکم اعدام عليرضا پيغان در حالي صادر شده که مصطفي برزگر گنجي دادستان عمومي و انقلاب قم روز دوشنبه از بازداشت ? مدعي دروغين ديگر مهدويت در استان قم خبر داد. اين ? نفر طي ماه‌هاي اخير ادعا کرده بودند امام دوازدهم، سيزدهم يا چهاردهم! هستند و با شيادي، مريداني را نيز براي خود دست و پا کرده بودند.

    شهاب‌نيوز مي‌افزايد: ظرف چند سال اخير تعداد كساني که ادعاي امامت يا ارتباط با امام زمان مي‌کنند به نحو نگران ‌کننده‌اي افزايش يافته و تعداد افراد ساده و عوامي که جذب خرافات مذهبي مي‌شوند نيز بيشتر شده است. در بهمن ماه سال گذشته در سقز، زني پيدا شد که خود را خديجه همسر محمد معرفي مي‌کرد. وي پس از بازداشت اعتراف کرد که با استفاده از مواد بيهوشي، بانواني که براي شفا گرفتن به او مراجه مي‌کردند را جهت سوء استفاده‌هاي جنسي در اختيار فردي به نام «سالار» قرار ‌داده است. خانمي به نام «فريده گ.» نيز ادعا کرده بود با امام زمان ازدواج کرده و همسر ايشان است که در سال ?? بازداشت شد و تاکنون در زندان به سر مي‌برد. پيدايش فرقه‌اي به نام امام سيزدهم و اعلام وجود حدود ?? نفر در شهر مذهبي قم که مدعي ارتباط با امام زمان بودند از جمله نشانه‌هاي اين است. منابع مطلع تاکيد مي‌کنند که نه تنها تعداد مدعيان امامت يا ارتباط با امام زمان به نحو قابل ملاحظه‌اي افزايش يافته که فعاليت رمالان، دعانويسان دروغين و جادوگران نيز مخصوصاً در شهرهاي مذهبي نظير قم و مشهد آشکارا بيشتر شده است.

    واي واي امام زمان را كشتند هي هي از چاه درش آوردند هي هي شمبولش را بريدند هي هي زنانش را نتوانستند تخمين زنند هي هي نصف جامعه ي بانوان بيوه شدند هي هي هي هي

    + سيامك 

    پيروي از پيامر اسلام

    ريم، سومين دختر کم سن و سالي است که متقاضي طلاق بوده؛ او هنوز در انتظار حکم دادگاه است. ريم مي گويد دو آرزو دارد، يکي گرفتن طلاق و ديگري رفتن به دانشگاه.

    ريم، دوازده ساله بوده که شوهرش دادند. ريم مي گويد وقتي در برابر خواسته هاي جنسي شوهر سي ساله اش مقاومت کرده، او کتکش زده و خودش را به زور به ريم تحميل کرده است.

    + سيامك 

    راستي يه سوال مدام ذهن منو به خودش مشغول كرده و از شما تقضي دارم كه جواب بدين البته من اين سوال را با آقاي خامنه اي از طريق وبسايتشان درميان گذاشتم و ايشان از من يك وقت هزار ساله خواستن تا دقيقا حساب كنند ولي من خيلي عجله دارم چون تا اون وقت زنده نيستم . سوال بنده اين بود :

    با وجود اين كه امام حسن مجتبي تنها كمتر از شصت سال عمر پر فيض و بركت داشتند و در اين وقت كم كه خدا به ايشان عنايت كرده بود ششصد زن را گائيدند و شمار بسياري كنيز داشتند كه باهم شمبول بازي ميكردند امام زمان كه هزارو خورده ايسال را در يك چاه گذرانيده اند چند زن را به فيض رسانيده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    + سيامك 

    چرا اون خدايي كه مانند يهوه براي قوم بني اسرائيل از كشور ايران حمايت ميكند و مثلا به كفته ي شما از خميني بت شكن كه با جليقه ي ضدگلوله از ايرباس فرانسوي خارج شد در برابر خداناشناسان بت پرست مانند يك باديگارد خبره مواظبت كرد و يا در جنگ هشت ساله كه همين امام حمام با چوب كردن در داخل لانه ي زنبور ايجاد كرد با فرستادن هزاران كودك و نوجوان به روي ميدان هاي مين حمايت كرد و يا در سال 67 با حلول كردن در جان امام فرزانه ايران را از شر چهل هزار زنداني سياسي خلاص كرد و.....................................................................

    چرا فكري به حال وضعيت فرهنگي شماها نكرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام

    چي بگيم از اين بيخيالي ها كه دلمون پر

    آقا به وبلاگ ما هم سر بزن

    خوشحال ميشيم

    التماس دعا

    ياالله

    + سيد مرتضي 

    حيف كه بسياري از حرفهاي دلمان را نميتوانيم بزنيم . همانند مقام معظم رهبري كه متآسفانه هر چه فرياد ميزند باز هم بي توجه اي ميشود

    در كشور ما هر چه هست پزشك متخصص و مهندس فرهنگ كه خود را به اشتباه فرهنگي جا زده اندوهيچ كاري هم از دستشان بر نمي آيد و ادعايشان فلك را پر كرده است... .

    نميدانيم تا كي بايد چوب اشتباهاتمان را بخوريم.

    خداوند عاقبت ما را ختم به خير فرمايد .

    سخنى از امام زين‏العابدين (ع) : امامى كه هم شاهد بود و هم شهيد . شاهد صحنه‏هاى خونبار عاشورا و شهيد زهركين .

    آن امام بزرگوار مى‏فرمايد:
    من ثبت على ولايتنا فى غيبة قائمنا اعطاه الله اجر الف شهيد مثل شهداء بدر و احد (1) .

    هر كس كه در زمان غيبت قائم ما بر ولايت ما پابرجا بماند، خداوند پاداش هزار شهيد; مانند شهداى بدر و احد به او ارزانى خواهد داشت .


    1 . بحارالانوار، ج‏52، ص‏125، ح‏13 .


    اللهم عجل لوليک الفرج و العافيه و النصر
    كمي تند اما به جا ... موفق باشيد ... يا حق

    دست مريزاد...ايول داري!

    يا علي مدد(ي)...

    بسم الله

    سلام

    سال نوتون مبارك

    چه عجب آپديت كرديد

    بعدا انشالله كامل مطلب رو ميخونم يك نگاه گذرا كردم

    موفق باشيد

    يا علي ع

    سلام
    خوندم مطلبتو جالب بود.
    يا علي

    بسم الله الرحمن الرحيم
    سلام خسته نباشيد وبلاگ زيبا و پر محتوايي داريد خوشحال ميشم به وبلاگ من هم سر بزنيد و با نظرات سازنده خودتون اون را در مسير راهنمايي قراربدهيد.
    راستي در خبرنامه ما هم عضو بشويد.

    ياحق

    سلام

    خسته نباشيد

    سال نو مبارك

    سيد سيد سيد

    سلام سال نو مبارك

    بابا دست ما را هم بگير

    با درسا چطوريد

    مهندس شديد

    متن خوبي بود

    موفق و مويد باشيد

    ما را از دعاي خير خود بي نصيب نگذاريد

    + محمد 

    سلام

    خسته نباشي

    واقعاازخواندن مطالب سايت شما لذت بردم وديگه احساس تنهايي نميكنم بااين تفاوت كه من بايد اين مسائل رو در شهر عشق ودر جوار امام رضا(ع)تحمل كنم.اميدوارم با ظهور آقا همه به آرزومون برسيم.

       1   2      >