آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ امير حسين 

برادرم ،حقيقت تلخ است اما بايد طاقت شنيدنش را داشته باشي وگرنه در مسلمانيت شك كن.

طرح دفن شهداي گمنام در نقاط مرتفع طرح خوبي بود. اما اشكال كار شما دراين است كه فكر ميكني آنچه درنظرخودت خوب است، حتماً بايد درهمان موقع قانونش هم درست شود. متاسفانه افراد زيادي مثل شما را ديده ام كه وقتي مي بينند راهكار قانوني براي ايده شان وجود ندارد؛ سعي مي كنند با توسل به مجاري قدرت و... قانون را دور بزنند! وازهمين جاست كه بسياري از مشكلات (ازجمله بدبيني به مجريان قانون) پيش مي آيد...

فرض كن 70 مليون ايراني (مثل شما) 70مليون ايده دارند. اگر هركس (يا اصلاً هر گروه 10هزار نفري) بخواهد فقط ايده خودش را باكمك دوستان بانفوذش اجرا كند...

بسم رب الزهراء (س)

سلام و خدا قوت. ان شاء الله و علي بن ابيطالب (ع) عاقبت به خير بشين.




بسم رب شهدا
سلام
مطلب خيلي جالبي بود. من درباره اين موضوع شنيده بودم ولي ناقص مطلب شما خيلي كامل بود .
هنوز خيلي مونده تا خسارات و دزدي هايي كه كردن معلوم بشه

+ مرصاد.. 

سلام حاجي،خسته نباشي خدا قوت...

عالي بود.

ما منتظريم که کارو شروع کنيم انشاالله !

التماس دعا ،

يا علي...

سلام عليکم

همبلاگي وبلاگ گروهي جوانان ارزشي است که تحت پشتيباني معنوي سايت شهيد آويني http://www.aviny.com راه اندازي شده است . خوشحال مي شويم که شما را در جمع خودمان ببينيم.

باعلي

مدير همبلاگ

بسم الله

خيلي عالي بود

اعصابم خيلي به هم ريخته بود

اما واقعا حالم خوب شد!!!

(در قضيه اول پدر شهيدي که از ماجراي تدفين اطلاع داشت فرداي آن روز به برخي از دوستان مراجعه کرده بود و گفته بود که من خوابي ديدم مبني بر اينکه يک عمودي از نور از دل اين کوه به آسمان کشيده شده، يعني تپه نورالشهدا و شبيه همين خواب را يک بانوي شهرستاني که مطلقاً اطلاعي از محل تدفين اين شهدا نداشت ديده بود که طي مراجعاتي که به بعضي از دوستان شهرستاني داشت، گفته بود: که در کوه هاي تهران چه خبر است؟ گفته بودند: چطور؟ گفته بود که من چنين خوابي ديدم و بعد مشخص شد که اين نقطه همان نقطه اي است که شهدا در آن به خاک سپرده شدند.)
چي ميشه ما رو هم بالاي كوه كنار همين شهداي گمنام دفن كنند

يعني بشيم شهيد گمنام

شتر در خواب بيند...

بايد اينقدر زندگيمون خدايي باشه و وصل به امام حسين

تا بشيم شهيد گمنام

ارزو بر جوانان عيب نيست....

خدا قوت...انتخابت عالي بود

يا علي ع

با عرض سلام و عرض احترام خدمت شما دوست معزز،

وبلاگ حاج حميد برگزار مي کند:

«»«»« مسابقه فرهنگي ريحانه ي عشق همراه با جوايز متنوع »«»«»

به همين بهانه خدمت رسيديم تا از شما جهت شرکت در اين مسابقه دعوت به عمل آوريم. انشاءلله شاهد حضورتان در جمع شرکت کنندگان باشيم. جهت کسب اطلاعات بيشتر به آدرس لينک شده مراجعه فرمائيد.

ضمناً موجب امتنان خواهد بود چنانچه لوگوي مسابقه را در وبلاگ خود قرار داده تا علاوه بر حمايت معنوي از اين مسابقه، ما را در امر اطلاع رساني و هر چه با شکوه تر برگزار شدن اين مسابقه ياري فرمائيد.

فاطمي باشيد و فاطمي بدرخشيد.

+ عزاداري هاتان مورد قبول حضرت ح 
حضرت زهرا تنها دختر پدرش بود اما رنج فراواني کشيد. اين بخش از تاريخ اسلام خيلي عبرت آموز است. جايگاه حضرت زهرا سلام الله عليها در ميان شيعيان جايگاه ويژه اي است.

مراسم عزاداري دهه فاطميه آن هم در دو نوبت در سال نمونه ي آن است. اين روز در دوران آقاي خاتمي تعطيل رسمي اعلام شد. وقتي آقاي خاتمي به سفر قم رفته بود، آيه الله وحيد خراساني که از مراجع بزرگ فعلي است آقاي خاتمي را گرفت و به اندرون برد.
بعد از مدتي با چشم هاي پر اشک هر دو بيرون آمدند. آيه الله وحيد خراساني از آقاي خاتمي خواسته بود که روز شهادت آن حضرت را تعطيل اعلام کنند و اين کار از طريق قانوني صورت گرفت.


آيه الله وحيد که اگر نه بزرگترين مرجع، حتما از بزرگترين مراجع فعلي شيعه است علاقه خاصي به آقاي خاتمي داشت و دارد. معتقد است اين کار را از ابتداي انقلاب از همه درخواست کرده و تنها آقاي خاتمي به اين خواسته پاسخ داده است. واقعاً هم اين از افتخارات دولت آقاي خاتمي است که هم به وحدت جهان اسلام بسيار اهميت مي داد و هم توفيق داشت به محضر حضرت صديقه کبري چنين عرض ادبي نمايد. عزاداري هاتان مورد قبول حضرت حق.

+ 090 
سلام
خيلي جالب بود.
من که معتقدم بايد سالها بگذره تا مصيبت هايي که اين دوم خردادي ها به بار آوردند روشن شود، چه در عرصه فرهنگ، چه در عرصه سياست و چه در عرصه اقتصاد.....
خيلي ارادتمنديم.