mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ شهيد زنده 
ولي آنها که قرآني را آتش نزدند!
نمي دانم وقتي اين کار را انجام نداده ... پس اينهمه داد و هوار براي چيست؟
تازه حتي مسولان کشورهاي غربي مثل (اوباما) و (کلينتون) هم که چند بار نفرت خودشان را ار تهديد انجام اين عمل غيرانساني اعلام کردند........ اين سروصدا براي چيست؟!
.... شايد هنوز شما وجود (سناريوي دشمن هراسي) اجرا شده توسط برخي مسولان محترم کشورمان را باور نداري.....
بعيد مي دونم با اين اطلاعات ناچيز و بي مقدار بشه دقيقا قضاوت کرد!! تازه بحث سر ساختن مسجد بود . اين هم فقط رسانه هاي ايران گفتن؟؟؟
+ مجيد 

ادامه مطلب يادداشتهاي پايين

3- حتي اندونزي مالزي مصر مغرب اردن ترکيه ليبي و الجزاير و دهها کشور مسلمان ديگر که اينجور وقتها به شدت عصباني مي شوند هيچ واکنشي ديده نشد. بنابراين قضاوت در مورد اين موضوع مهم را به خوانندگان گرامي واگذار مي کنم.

+ مجيد 

2- شبکه هاي خبري مسلمانان بخصوص شبکه هايي مثل الجزيره – العربيه - cnbc Arabia - nile news و ساير شبکه هاي عرب زبان معمولا نسبت به اينجور اتفاقات خيلي حساس هستند. و موضوع تهديد آن کشيش مبني بر آتش زدن قرآن را از 20 روز قبل از 11سپتامبر دائما مخابره مي کردند و در جهت محکوم کردن اين عمل زشت ، با کارشناسان مختلف و مقامات و... مصاحبه مي کردند. حتي شبکه هايي مثل CNN و uronews و frans24 هم که متعلق به جهان غرب هستند هر روز اين کشيش را نشان داده و عمل او را تقبيح مي کردند ،............... اما در مورد انجام عمل قرآن سوزي (يا هتک حرمت قرآن) اين موضوع قابل توجه بود که فقط سيماي جمهوري اسلامي و همچنين press tv که متعلق به ايران است صحنه اي را نشان دادند که گفته شد صحنه هتک حرمت به قرآن است . ولي هيچ يک از خبرگزاري هاي بزرگ بين المللي که معمولا کوچکترين اتفاقات را در کوتاهترين زمان گزارش مي کنند هيچ خبري در اين زمينه مخابره نکردند. حتي در شبکه هاي عربي هم هيچ خبري در اين باره نبود. و در هيچ کشور مسلمان (به جز افغانستان و کشمير و عراق که از شبکه هاي ايراني کسب خبر مي کنند) تظاهراتي عليه آن انجام نشد.

+ مجيد 

متآسفم چون در گفتار و کردار شما تناقض هايي ديده مي شود که من دو مورد آنرا شرح مي دهم:

1 ـ "مايکل مور" همان فيلمسازي است که چند سال پيش يک فيلم مستند ساخت و موضوع 11سپتامبر را زير سوال برد و گفت ممکن است طوطئه صهيونيستي باشد.

در آن موقع شماها خيلي ازش طرفداري کرديد و صدا وسيما دائما به طرفداري از اين فيلمساز آمريکايي تبليغ مي کرد. چطور حالا شما او را آلت دست صهيونيست مي دانيد؟ موضوع ساخت مسجد هم به پيشنهاد اوباما بوده و در آمريکا عده اي موافق و عده اي هم مخالف آن هستند

2

مطمئنا اين اقدام  براي حق جويان يادآور حماقت بي شمار عده اي جاهل در راستاي مقاصد شومشان خواهد بود. کساني که حتي حماقت هايشان را هم به احمقانه ترين شکل ممکن انجام مي دهند. براي فکر حق نجويان!! هم زياد نگران نخواهم بود. نظر قبلي هم بي نهايت به جا بود!
+ اشارت 
و مکروا و مکرالله والله خيرالماکرين