سفارش تبلیغ
صبا ویژن


یادداشت های گذشته ( سیاسی ) - دل نوشته های یک سرباز



درباره نویسنده یادداشت های گذشته ( سیاسی ) - دل نوشته های یک سرباز
سید مهدی
یک بسیجی - یک ایرانی - یک مبارز
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
یادداشت های گذشته ( سیاسی )
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
زمستان 1387
تابستان 1388
بهار 1388
پاییز 1388
زمستان 1388
بهار 1389
تابستان 1389
تابستان 89
پاییز 89
زمستان 89
بهار 90
تابستان 90


لینک دوستان
قصر شیرین
سجاده ای پر از یاس
سید مهدی پیشنمازی
نکته های جامانده (سید مهدی پیشنمازی
شجره طیبه
پهلوان
فدایی سید علی
سوال
فلورانس مهربون
کبوتر امام رضا
مهدیار دات بسیجی
به نام شهیدان خدایی
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای
افشا
دیوانه دل
مهر
یک بسیجی
مرکز فرهنگی شهید آوینی
مجاهد مجازی
کشکول صادق
خزانه دل
الحدید
الفاتح
دفاع مقدس
فرزند روح الله سرباز سید علی
سایت خبری رهپویان وصال شیراز
شیعه نیوز
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
نسل سرخ
وبلاگ شخصی سید محمد انجوی نژاد
جمعیت وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی
پهلوان
اندیشک
جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
وبلاگ گروهی فصل انتظار
جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
تا بیکرانه ها
جهاد مجازی
دور فلک
چریک گرافیک
منتقم
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
یادداشت های گذشته ( سیاسی ) - دل نوشته های یک سرباز


لوگوی دوستان



آمار بازدید
بازدید کل :320020
بازدید امروز : 40
 RSS 

 

 

 

جبهه ضد اسرائیلی در منطقه و هراس اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، از روز گذشته اقدام به درج شایعاتی درباره محتوای دیدارهای "محمود احمدی‌نژاد" رئیس‌جمهوری ایران در سفر اخیر خود به سوریه کرده‌اند.
به گزارش فارس، شبکه 10 تلویزیون اسرائیل به نقل از تحلیل‌گران صهیونیست، با خطرناک خواندن دیدارهای احمدی نژاد با "بشار اسد" رئیس‌جمهوری سوریه، "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان، "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و "رمضان عبدالله شلح" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در دمشق، از این دیدارها با عنوان "نشست خطرناک سران" یاد کرد.
به ادعای این تحلیل‌گران، این نشست‌ها و دیدارها زمینه‌سازی برای جنگ احتمالی در تابستان جاری است.
شبکه 10 تلویزیون اسرائیل در یکی از بخش‌های خبری خود مدعی شد که احمدی‌نژاد در دیدار با نمایندگان خود در دمشق تأکید کرده است که «تابستان جاری، تابستانی داغ برای منطقه خواهد بود زیرا انتظار می‌رود که سوریه جلوی رژیم صهیونیستی بایستد
این در حالی است که به نوشته روزنامه لبنانی "السفیر"، رئیس‌جمهوری ایران در دیدارهای خود در دمشق ابراز امیدواری کرده که تابستان جاری با کسب پیروزی‌های پیاپی برای ملت‌های منطقه تابستانی داغ باشد.
وی در سفر یک‌روزه خود به دمشق در نشست مطبوعاتی مشترک با اسد در پاسخ به پرسش خبرنگار "السفیر" مبنی بر اینکه منظورتان در دیدار با نصرالله از اینکه «تابستان جاری، تابستان داغی خواهد بود چیست؟»، گفت: تابستان معمولاً گرم است و ما امیدواریم که دمای هوا در این تابستان، به فضل پیروزی‌های پیاپی ملت‌های منطقه، بالاتر برود.
تحلیل‌گران اسرائیلی با اشاره به دیدار گذشته احمدی‌نژاد با نصرالله تنها 10 روز مانده به آغاز جنگ 33 روزه در تابستان گذشته، هدف از برگزاری دیدارهای مزبور در دمشق را صدور دستورهایی می‌دانند که از سوی تهران خطاب نمایندگان ایران در منطقه صادر شده تا بدانند باید بزودی چه اقداماتی را در سطح منطقه انجام دهند.
این شبکه تلویزیونی در ادامه با اذعان ضمنی به تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی افزود: نصرالله برای دیدار با احمدی‌نژاد، بطور سری از طریق زمینی به سوریه رفت اما اسرائیل از این نیت نصرالله برای این سفر بی‌خبر بود و اگر می‌دانست دبیرکل حزب‌الله قصد دارد به دمشق برود قطعاً در میان راه وی را هدف قرار می‌داد.
از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در یادداشتی به قلم "بوئیل مارکوس" تحلیل‌گر صهیونیست، از وقوع جنگ احتمالی در روزهای آینده خبر داد.
نویسنده این یادداشت که با عنوان "آشفتگی در أب" (مردادماه)" به چاپ رسیده است، می‌نویسد: موضوع وقوع جنگی ویران‌گر طی روزهای آینده که بدن انسان از شنیدن جزئیات آن به لرزه می‌افتد، مسأله‌ای است که این روزها در رسانه‌ها، تالارهای کابینه و کمیسیون امور خارجی و امنیتی کنیست به وفور به گوش می‌رسد.
هاآرتص می‌افزاید: منابع امنیتی، دو روایت مختلف درباره وقوع جنگ ویران‌گر تابستان جاری مطرح کرده‌اند که بر اساس روایت نخست، ایران، سوریه و حزب‌الله و بنا بر روایت دوم این سه طرف به اضافه حماس، طی روزهای آینده در عملیاتی مشترک، به اسرائیل حمله می‌کنند. همچنین بر اساس روایت دوم، قرار است حزب‌الله حمله به اسرائیل را آغاز کند و سوریه که انبارهای تسلیحاتی خود را آکنده از موشک‌های مختلف کرده با موشک‌های دوربرد و در یک حمله ضربتی به بلندی‌های جولان، به یاری حزب‌الله بیاید.
به نوشته این روزنامه، روایت دوم، بر حمله‌ای با موشک‌های سنگین و پیشرفته به تمامی اعماق استراتژیک اسرائیل حکایت دارد.
بنا بر این گزارش، ژنرال "عاموس یادلین" رئیس شعبه جاسوسی نظامی اسرائیل (آمان) در این باره گفت: سوریه بیش از هر زمان دیگری آماده جنگ است و خود را برای جنگ آماده می‌کند.
رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل نیز در این باره گفت: امکان وقوع تنش در جبهه شمالی وجود دارد و به نظر من، سناریوی برافروخته‌شدن آتش جنگ در شمال در تابستان جاری، احتمال کاملاً معقولی است.
روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" نیز عنوان نخست صفحه اول خود را به این تیتر اختصاص داده است که "میلیون‌ها نفر و نیز تأسیسات زیربنایی اسرائیل از حملات موشکی آسیب خواهد دید" و روزنامه صهیونیستی "معاریو" نیز با اختصاص‌دادن عنوان نخست خود به جنگ آینده، تمامی صفحات اول، دوم و سوم خود را به این موضوع اختصاص داده است. این روزنامه با درج عنوان "جنگ رخ می‌دهد یا نه؟" نوشت: روزنامه‌نگاران در پی علائم و قرائنی هستند که نشان‌دهنده قطعی وقوع جنگ است و شهروندان اسرائیلی نیز هنگامی که اظهارات درز یافته از زبان برخی مقامات نظامی را می‌شنوند می‌پرسند «آیا همان گونه که "آبراهام برگ" توصیه می‌کند واقعاً باید برای دریافت روادید اقدام کنیم و از اسرائیل خارج شویم یا باید برای پیش‌گیری از جنگی که منجمان برای‌مان پیش‌گویی کرده‌اند تعطیلات أب (مردادماه) خود را در مکانی آرام مانند لندن بگذرانیم؟»
هاآرتص می‌افزاید: آنچه قطعی است این است که فرماندهان نظامی اسرائیل این بار می‌توانند قاطعانه بگویند که انتظار وقوع هر چیزی را دارند و می‌دانند چه چیزی رخ خواهد داد و چه چیزی اتفاق نخواهد افتاد.
این روزنامه با اشاره به رزمایش اخیر ارتش سوریه در مرزهای اسرائیل می‌افزاید: این رزمایش ترس و وحشت سران اسرائیل را برانگیخت. رسانه‌ها تصویر بزرگی از این رزمایش منتشر کردند که موشک‌های دوربرد و جنگنده‌های اف16 و اف15 را نشان می‌داد که برای حمله آماده می‌شوند و انگار دارند به زبان بی‌زبانی به مخاطب می‌گویند: «عاقل را یک اشاره کافی است



نویسنده : سید مهدی » ساعت 1:56 عصر روز شنبه 86 تیر 30

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >