سفارش تبلیغ
صبا ویژن


یادداشت های گذشته ( سیاسی ) - دل نوشته های یک سرباز



درباره نویسنده یادداشت های گذشته ( سیاسی ) - دل نوشته های یک سرباز
سید مهدی
یک بسیجی - یک ایرانی - یک مبارز
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
یادداشت های گذشته ( سیاسی )
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
زمستان 1387
تابستان 1388
بهار 1388
پاییز 1388
زمستان 1388
بهار 1389
تابستان 1389
تابستان 89
پاییز 89
زمستان 89
بهار 90
تابستان 90


لینک دوستان
قصر شیرین
سجاده ای پر از یاس
سید مهدی پیشنمازی
نکته های جامانده (سید مهدی پیشنمازی
شجره طیبه
پهلوان
فدایی سید علی
سوال
فلورانس مهربون
کبوتر امام رضا
مهدیار دات بسیجی
به نام شهیدان خدایی
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای
افشا
دیوانه دل
مهر
یک بسیجی
مرکز فرهنگی شهید آوینی
مجاهد مجازی
کشکول صادق
خزانه دل
الحدید
الفاتح
دفاع مقدس
فرزند روح الله سرباز سید علی
سایت خبری رهپویان وصال شیراز
شیعه نیوز
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
نسل سرخ
وبلاگ شخصی سید محمد انجوی نژاد
جمعیت وبلاگ نویسان حامی مقاومت اسلامی
پهلوان
اندیشک
جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
وبلاگ گروهی فصل انتظار
جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
تا بیکرانه ها
جهاد مجازی
دور فلک
چریک گرافیک
منتقم
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
یادداشت های گذشته ( سیاسی ) - دل نوشته های یک سرباز


لوگوی دوستان



آمار بازدید
بازدید کل :319635
بازدید امروز : 28
 RSS 

 

 

سیدحسن نصرالله: آیت الله خامنه ای از بزرگترین نعمت های الهی است

دبیرکل حزب الله لبنان از ملت ایران خواست تا ارزش و نعمت وجود مقام معظم رهبری را بدانند و از این وجود مبارک بهره ببرند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی صداوسیما گفت: من به عنوان یک لبنانی می گویم که از عظیم ترین نعمت های الهی در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران، همانا وجود مبارک مقام معظم رهبری (دام ظله الشریف) است؛ این رهبر بزرگ و حکیم و مورد عنایت و تایید الهی. و من این سخن را از روی تجربه می گویم و نه از روی تعارف، ملت ایران ارزش و نعمت وجود این رهبر بزرگ را بدانند و از وجود این نعمت استفاده کنند و به خاطر این نعمت از خداوند تبارک و تعالی تشکر و آن را حفظ کنند و ان شاءالله از این وجود مبارک بهره ببرند و من می خواهم به آنها تاکید کنم که دشواری ها و خطرها هرچه باشد و تهدیدهایی که آمریکا و صهیونیست ها بر ضد کشورها و امت ما مطرح می کنند هرچه باشد، ما از ملت ایران آموخته ایم که به پیروزی ایمان داشته باشیم و می خواهیم آنچه را از ملت ایران آموخته ایم یادآوری کنیم که باید یقین داشته باشند که پیروزی ان شاءالله یار مؤمنان و مجاهدان و مظلومان خواهد بود.
نصرالله همچنین به ارتباطش با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: در طول مراحل مقاومت و جهاد در لبنان خدمت مقام معظم رهبری(دام ظله الشریف) می رسیدیم و ایشان همواره بر این روابط معنوی با خداوند سبحان و توکل به خدا و ارتباط با خدا و انس با قرآن و دعا تاکید می کردند. در روزهای نخست جنگ (33روزه) نیز از جمله رهنمودهای مقام معظم رهبری در آن مرحله در کنار یک سری بیانیه هایی که صادر کردند توصیه به توکل به خدا و اطمینان به خداوند تبارک و تعالی و دعا بود و به ویژه از جمله توصیه های ایشان قرائت دعای جوشن صغیر بود. قرائت دعای جوشن صغیر در لبنان پیش از این زیاد معمول نبود و مردم بیشتر با دعای جوشن کبیر آشنا بودند که در شبهای قدر ماه مبارک رمضان قرائت می شود از این رو جوشن صغیر برای مردم تازگی داشت ما پیش از این توصیه از محتوای عمیق و مفاهیم بلند این دعا غافل بودیم که کاملا با وضعی که در آن شرایط جنگ به سر می بردیم تناسب داشت. من این توصیه را به مردم و رزمندگان منتقل و بر ضرورت قرائت این دعا تاکید کردم و در حقیقت این دعا برکت های زیادی در تقویت روحیه رزمندگان و نزول برکت و رحمتهای الهی داشت و این امر از برکات رهنمودهای مقام معظم رهبری (دام ظله الشریف) بود.
سیدحسن نصرالله همچنین جمهوری اسلامی ایران را از نمونه های نادر در جهان ذکر کرد و گفت: ملت ایران باید متوجه این نعمت باشد و آن را حفظ کنند.
وی در ادامه با تشکر از کمک های مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و ملت ایران در جنگ 33روزه به مردم لبنان تصریح کرد: از نعمت های خداوند تبارک و تعالی به ما آن است که موضع جمهوری اسلامی ایران در منطقه قدرتمند، روشن و از آغاز یکی بوده است و موضعی اصولی، ثابت، عقیدتی و مبتنی بر معیارهای اخلاقی بوده و هست و به رغم شرایط دشواری که ایران با آن روبه رو بوده و همچنان در برخی مراحل با آن روبه روست این موضع تغییر نکرده است. مسئولان و برادران در ایران به رغم این دشواریها همواره در کنار ما بوده اند و از تقدیم هیچ گونه کمک انسانی و سیاسی به لبنان دریغ نکرده اند و جمهوری اسلامی ایران باید به همین دلیل مورد سپاس و تقدیر قرار گیرد، البته برخی برای محکوم کردن جمهوری اسلامی تلاش می کنند تنها به این دلیل که از ملتی مظلوم و مستضعف مانند ملت لبنان و ملت فلسطین حمایت می کند.
در جنگ اخیر برادران در ایران ما را همراهی کردند و با تمام قدرت در کنار ما بودند. ملت ایران هرکاری از دستش برمی آمد انجام داد، از تظاهرات ها گرفته تا مجالس دعا و حمایت های مختلف و ما به طور مستمر از این حمایت ها آگاهی می یافتیم و در رسانه های همگانی هم انعکاس داشت.
دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با بی ارزش دانستن ادعای کسانی که حزب الله را مزدور ایران و سوریه می دانند گفت: در جنگ اخیر برخی سیاستمداران لبنانی تلاش کردند بگویند که جنگی که رخ داد اقدامی از جانب حزب الله برای خدمت به پرونده هسته ای ایران بود. اینها احمق هستند و درک نمی کنند زیرا هر جنگی که در لبنان به ویژه با حزب الله روی دهد موجب تشدید فشارهای بین المللی بر ایران می شود و کمکی به پرونده هسته ای ایران نمی کند و ممکن است ایران را در تنگنا قرار دهد و بر روابط بین المللی ایران تاثیر بگذارد و باعث شود که به ایران بگویند که تو در سطح منطقه جنگ آفرینی و حادثه آفرینی می کنی. البته ما به این نوع اتهام ها عادت کرده ایم و از بیست و پنج سال پیش این تهمت ها را می شنویم و می دانیم حقایق این گونه نیست و حزب الله از احترام زیادی نزد رهبری و مسئولان جمهوری اسلامی و ملت ایران برخوردار است و جمهوری اسلامی با این نگاه به حزب الله می نگرد و این حقیقت است اما به هرحال ما همچنان شاهد این نوع اتهام ها خواهیم بود زیرا تهمت های دیگری ندارند که متوجه ما کنند.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه با تحلیل جنگ 33روزه اظهار داشت: بدون شک شکست اسرائیل در جنگ سال گذشته شکست آمریکا بود زیرا این جنگ کاملا جنگ آمریکایی بود. در گذشته گفته می شد که جنگ های اسرائیل بر ضد کشورهای عربی جنگ های اسرائیلی است اما با چراغ سبز آمریکا، اما ظاهرا جنگ اخیر با تصمیم آمریکا صورت گرفت که اسرائیل مجری آن بود، تصمیم در دست آمریکا بود و حتی برخی از وزیران کابینه اسرائیل گفتند که ما در هفته های نخست جنگ می خواستیم آن را متوقف کنیم اما آمریکایی ها و بسیاری از دولت های جهان بر ما فشار می آوردند تا جنگ را بر ضد حزب الله ادامه دهیم.
سیدحسن نصرالله همچنین روحیه رزمندگان حزب الله را پس از جنگ 33روزه بسیار بالا ذکر کرد و بر آمادگی مقاومت برای رویارویی با هر نوع تجاوز احتمالی تاکید نمود.
وی در پایان با بیان خاطره ای از دیدار اعضای حزب الله با امام خمینی گفت: من به یاد می آورم که در سال 1982در لبنان یکصد هزار سرباز اسرائیلی و هزاران تانک اسرائیلی وجود داشت و تعداد نیروهای مقاومت و مجاهد بسیار کم بود، آن زمان هیئتی از ما برای کسب برکت و تایید خدمت حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف) شرفیاب شد تا از رهنمودهای ایشان بهره مند شویم و ایشان در آن روز می دانستند که ما گروهی اندک و مستضعف هستیم و حجم دشمنی را که با آن می جنگیدیم می دانستند اما به ما گفتند به تکلیفتان عمل کنید. به خدا توکل کنید، در انتظار کمک هیچ کس نباشید و من می بینم و می دانم که پیروزی بر پیشانی های شما نقش بسته است. امام خمینی در سال 1982از پیروزی هایی با ما سخن گفت که مقاومت ما تحقق خواهد بخشید، حال آنکه ما تعداد اندک با امکانات محدود بودیم اما هر آنچه امام خمینی به ما گفتند در سال های جهاد و مقاومت تحقق یافت و امروز نیز ما وارد این مرحله یعنی مرحله پیروزی ها شده ایم و ان شاءالله با ایمان و اراده و یقین و وحدت و وجود رهبری شجاع و حکیم و مورد تایید خداوند سبحانه و تعالی ما ان شاءالله با هیچ شکستی روبه رو نخواهیم شد

 

 



نویسنده : سید مهدی » ساعت 12:48 عصر روز یکشنبه 86 مرداد 21

<      1   2   3   4   5   >>   >